תפילה לקירוב הגאולה ברחמים!!!

ראוי ורצוי לקרוא בכוונה כל יום בבוקר או במשך היום.

2 דקות.

התפילה נכתבה ע"י הצדיק הנסתר הרב יעקב זיסהולץ.

בבקשה לשתף וזו זכות עצומה של זיכוי הרבים שאין למעלה ממנה והשכר עליה הוא עצום!!!
קישור לשיתוף 
https://www.tora1.com/?p=2884

אבינו אב הרחמן ברחמיך הרבים תמלוך אתה ה מהרה לבדך על כל מעשיך וגלה כבוד מלכותך עלינו ותרחם על עמך ישראל ותשוב ותקרב נפוצותינו ונידחנו מארבע כנפות הארץ ותמהר ותחיש לגאלינו גאולה שלמה ותחזינה עיננו בשובך לציון ברחמים גמורים.
אנא מלכינו חוס וחמול עלינו ותביא לנו את משיח צדקנו ותבנה לנו בית מקדשנו ותפארתנו ונזכה לעלות ולהראות ולהשתחוות לפניך בשלוש פעמי רגלינו.
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
אבינו מלכנו: אתה יודע כמה חטאי הקדושה, הצניעות והבן אדם לחברו עכבו לנו עד היום את גאולתינו ולכן אנו זועקים אליך :
אנא ה הושיעה נא !!!
אנא ה הושיעה נא !!!
אנא ה הושיעה נא !!!
תשפיע ממרום רוח טהרה וקדושה עלינו ועל כל עם ישראל בכל מקום שהם שיתעוררו לבבנו ולבב כל ישראל עמך, לשוב אליך בתשובה שלימה, ולעבוד אותך באהבה וביראה ובשמחה ובשלמות להתרחק מכל חטא, עוון ופשע ומכל דבר רע שעלול להרחיקנו ממך.
ותסיר מאיתנו ומכל ישראל עמך את כל התאוות האסורות וליבנו ימשך אך ורק אליך!
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
אנא אבינו מלכנו אתה יודע כמה חטאי הבן אדם לחברו החריבו את בית מקדשנו והאריכו את הגלות המרה הזו ולכן רחם וחמול עלינו, ועל כל בית ישראל, שיפסקו המחלוקות והמריבות והסכסוכים וכל אחד ואחת ישמרו את פיהם שלא לדבר שום לשון הרע על אף אדם מישראל ונזכה לכבד כל אחד ואחד ונימחול ונסלח לכל מי שציער אותנו.
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
ובטל מעל כל עם ישראל כל גזרות קשות ורעות וסתום פיות משטיננו ומקטרגנו, וכלה דבר חרב ומשחית מכל בני בריתך. וטוב יהיה בעינך לברך את עמך ישראל בכל עת ובכל שעה בשלומך.
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
ועל כל זה אנחנו זועקים אליך ומתחננים לפניך:
שמע קולנו ה אלוהינו חוס וחמול ורחם עלינו וקבל ברחמים את תפילתינו ומלפניך מלכינו ריקם אל תשיבנו חוננו ועננו ושמע תפילתינו כי אתה שומע תפילת עמך ישראל ברחמים.