=========================================
❤️❤️❤️חכמינו זכרונם לברכה אומרים❤️❤️❤️
בזכות נשים צדקניות נגאלנו אבותינו ובזכותן עתידין להגאל
נשים יקרות. הגאולה של עם ישראל תלויה בכן!!!
=========================================


❤️❤️ 10 ניסים שקרו לנשים בזכות שהתחזקו בצניעות – חלק ב – חובה!!! ❤️❤️

❤️❤️חיזוק בצניעות מגדולי ישראל – חלק א – חובה!!!❤️❤️

❤️❤️חיזוק בצניעות מגדולי ישראל – חלק ב – חובה!!!❤️❤️

בקו הצניעות יש כל יום סיפורים על ניסים שקרו לנשים בזכות שהתחזקו בצניעות!!! כך ספרה לי אחת המנהלות של הקו

==============================
❤️❤️❤️בבקשה לשתף לזיכוי הרבים.
זיכוי הרבים היא מהמצוות הגדולות ביותר שיש,
שהשכר עליה הוא עצום!!!

==============================

ייתכן שנעלה סיפורים נוספים

סיפורי ישועות מקו הצניעות


בתגובות למטה יש ישועות נוספות שקרו לנשים בזכות שהתחזקו בצניעות
או בזכות שהאזינו לקו הצניעות חובה!!!

1. "ראיתי בשמיים שמחכים ומצפים לקבלות בצניעות של הנשים בכדי שזה ישלים את בניית בית המקדש בשלמותו"
הנערה שחזרה מהעולם הבא!!
אירוע מצמרר, מדהים ובלתי נתפס שארע בחודש אלול התשפ"א! אירוע של נערה שחוותה מוות קליני, הייתה בבית דין של מעלה וראתה בשמים את בית המקדש כשהוא בנוי כמעט לחלוטין!
וכך הסיפור:
"לפני תקופה קצרה היו לי כאבי בטן נוראיים. קיבלתי טיפול רפואי שגרם להחמרת מצבי עד שהתמוטטתי ואיבדתי את ההכרה. לא היה לי דופק במשך ארבעים דקות!!!
הזמינו זק"א וכוחות הצלה שנלחמו על חיי במשך ארבעים דקות!!! המצב החמיר והיה קריטי. צוותי ההצלה הודיעו למשפחה שלי להביא סדין לבן כי אי אפשר יותר לעשות דבר!!! באותו זמן יצאתי מתוך גופי והגעתי לבית דין של מעלה (מוות קליני). סבתא שלי וקרובת משפחתי צעקו כל הזמן: "היא צנועה!! היא צנועה!! אל תיקחו אותה!!" בנוסף ראיתי כיצד בנות משפחתי מקבלות קבלות לזכותי למטה!!
ראיתי בשמיים את בית המקדש שהוא כמעט בנוי לגמרי!! וכן ראיתי שמחכים ומצפים לקבלות בצניעות של הנשים בכדי שזה ישלים את בניית בית המקדש בשלמותו!!
ראיתי במו עיניי שכתוב על הקיר של בית המקדש את הקבלות שקיבלו עבורי והחזירו אותי לחיים.
ראיתי שכתוב שאחותי התחייבה לצרף ארבעים נשים חדשות לקו הצניעות! ואז הבטחתי בשמים לפרסם את הסיפור שלי!! לחזק נשים בצניעות!!
בזמן שהייתי בבית דין של מעלה, כאן בארץ ניסו להחיות אותי. תוך כדי כך כל בנות ונשות המשפחה שמחוברות לקו הצניעות לקחו על עצמן להקשיב לסיפורי הישועות. בנוסף, כל אחת קיבלה על עצמה קבלה בצניעות להצלת חיי!!! (כך סיפרו לי לאחר מכן). בנוסף לשמיעת הסיפורים והקבלות, אחותי הגדולה התחייבה לצרף ארבעים נשים חדשות לקו. חזרתי לגופי במחלקת "טיפול נמרץ", שם הייתי מורדמת ומונשמת יותר משבוע ימים!! בעקבות הזעזוע המצמרר שחוויתי בשמיים, כשהתעוררתי בבית החולים בכיתי ללא הפסקה יומם ולילה!!
הסתכלתי בוהה על התקרה של מחלקת טיפול נמרץ במשך עשרה ימים!!! הרופאים לא הבינו למה זה קורה?? למה אני בוכה ולמה אני מסתכלת על התקרה ללא הפסקה!! הם היו אובדי עצות!! מצד אחד הבדיקות כולם היו תקינות ומצד שני נראה לצוות הרופאים שיש משהו אחר שמעכב את ההתאוששות שלי. הם לא הבינו שהייתי בבית דין של מעלה!! רציתי רק לישון ולא רציתי לשתף פעולה! לא יכולתי להזיז שום איבר בגוף. ברגע שדודתי החליטה לפרסם את הסיפור שלי ביום שישי בקו הצניעות כמו שהבטחתי בשמיים, מרגע הפירסום בקו, קרה שינוי דרסטי בבריאותי, בדיוק בזמן שהאירוע פורסם בקו הצניעות! ובבת אחת התיישבתי לראשונה במיטה. קיבלתי כוחות עליונים וזה היה מהפך!!! הבטחתי בשמיים להיות שליחת ה'!! הבטחתי בשמיים לפרסם ואני מקיימת עכשיו את הבטחתי!! לכל הנשים והבנות בארץ ובעולם.. !!"
ניתן לשמוע את הסיפור המרגש בשלמותו בשלוחה 46 בקו הצניעות והישועות

2. הסיפור שריגש את העולם!
הסיפור המלא על הילד שידע יום מותו – וחזר לחיים!!
מספרת האמא: "יש לי ילד עם אוטיזם. הוא מתקשר איתנו דרך המחשב וכותב לנו מה שהוא רוצה ומה שהוא מרגיש. בתחילת השבוע אמרו לנו בביה"ס שהוא לא נראה טוב. לא אוכל ולא שותה ורק מכונס בתוך עצמו. שאלנו את הילד שלנו מה קרה?? והוא ענה לנו בדמעות (הוא בכלל לא רגיל לבכות): "אני רוצה לספר לכם שבעוד כמה ימים אני נפרד מכם!!! סיימתי את התיקון שלי בעולם הזה!! ואמר לנו את התאריך ואת השעה של פטירתו ושזה יקרה בשבת הקרובה!!! וזה יהיה במיתת נשיקה!!
ומאז הוא התחיל להיפרד מאיתנו: הכין לנו תכנית מדויקת לכל השבוע עד הפרידה: להגיע לכותל המערבי, לקרוא תהילים, להניח תפילין ועוד הרבה פרטים חשובים. כמו כן, ביקש סליחה מכל אחד, כתב לנו מכתבי פרידה לכל אחד ואחד מבני הבית ומה הוא חושב על כל אחד ומה הוא צריך לתקן… וכמה חשוב להקפיד בין אדם לחברו ולהיות מאוחדים! בנוסף אמר שהוא מאוד מאוד מפחד מה' על כך שאולי פגע באחרים ובבני המשפחה. הוא ביקש סליחה מכולם ואנחנו גם ביקשנו ממנו סליחה בבכיות… הוא ביקש שנודיע בבית הספר שכיוון שעוברים עליו ימים קשים, הוא לא מסוגל לאכול ושיניחו לו. וכמובן שלא נספר לאף אחד את הסיבה ואת מה שעומד לקרות. אמרנו לו שאנחנו רוצים לעשות הכל לביטול הגזירה מעליו והלכתי לקברי צדיקים, ושאלנו אותו: אולי נעשה עבורך עוד פעולות לביטול הגזירה? אולי נפנה לרבנים גדולים ונעשה פדיון נפש?? כיון שה' יכול להפוך את הכל עבורך!! אך הוא ענה שזה לא יעזור במקרה שלו!!!
כי הוא לא חולה שצריך ישועה!! פשוט התיקון נגמר ושום דבר לא יעזור!!! "אל תתאמצו בשבילי כי אני לא רוצה שתהיה לכם אכזבה קשה!!" אמר.
אמרנו לו שגייסנו את כל המשפחה, להתחבר לקו הצניעות לישועה – שישמעו כולם את קו הצניעות וכל אחת תקבל על עצמה קבלה. "אתה יודע", אמרתי לו, שכל המשפחה שומעים כבר את קו הצניעות!" והוא ענה: כל הכבוד להם!! אבל במקרה שלי אין תקוה!!! אבל אם את כל כך רוצה אז תנסי להמשיך לצרף נשים לקו הצניעות!!! ידענו שהשבת הזו זה זמן הפרידה שלו מן העולם! אמרתי לו, תראה אני מאמינה שיהיה נס גדול!! ובסוף נלך במוצאי שבת להודות בכותל…!! כל השבת השתדלנו להיות בשמחה. שרנו איתו, רקדנו איתו, ממש כמו באירוע. הוא הודה לנו מאוד על כך שאנו משמחים אדם לפני שהולך למות… אבל האמת שבליבנו פנימה פחדנו ממה שעומד לקרות…
בשבת, במשך הלילה הגורלי, בזמן שהוא עומד ללכת… הוא נכנס לחדרו.. אמרנו איתו "שמע ישראל" בכוונה גדולה… נפרדנו ממנו וחיכינו שהוא ירדם וסגרנו את הדלת. חיכינו לבוקר בציפייה דרוכה ובלילה אמרתי "מזמור לתודה" כשבליבי אני יודעת שקו הצניעות זה משהו גדול והקב"ה עושה דברים מעל הטבע!!! הבטחתי שאם הוא יתעורר לחיים אצרח "אין עוד מלבדו!!". היינו מוכנים גם לגרוע מכל… בעלי התכונן מראש ולמד הלכות אבלות ומה עושים בשבת והכין את הטלפון לכל מקרה שיהיה… בבוקר כולנו היינו במתח גדול לפני פתיחת הדלת וכשנכנסנו רועדים לחדרו בשעה 00.8 בבוקר ראינו שהוא שוכב בתוך המיטה מקופל לאחור עם פה פתוח כולו חיוור ולבן ממש כמו סיד!! לא ידענו האם הוא חי?? ולפתע פתאום… ראינו תזוזה!!! והבנו שהנס אכן קרה! ואני צרחתי "אין עוד מלבדו!". אבל במשך השבת הוא לא היה כל כך איתנו והיה מאוד מטושטש. כמו שהבטחנו נסענו אתו לכותל במוצאי שבת להודיה. כשחזרנו הביתה שאלנו אותו: "מה לדעתך עשה רעש גדול בשמים שחזרת אלינו"??? ואז הוא כתב לנו את התשובות המדויקות במחשב כי זו הדרך היחידה שהילד יכול להתבטא בצורה מדויקת ומושלמת, והוא סיפר איך נשמתו יצאה מגופו בדיוק בשעה שנקבעה לו משמיים, ואיך הוא עלה לעולם שכולו טוב וראה את האור הגדול והעצום עד כדי כך שלא רצה לחזור חזרה. והמשיך ואמר: "כדאי שתדעו אחרי 120 שלכם תגיעו לעולם שכולו אור גדול ולא תרצו לחזור לכאן!! (למי שזכאי) ולמרות שרציתי להישאר שם אלוקים חשב אחרת. נאמר לי שבגלל שמשפחתי עשתה רעש גדול ועצום למטה בהקשבה לשעורי הצניעות והקבלות שנעשו בקו הישועות, זה זעזע את העולמות העליונים בשמיים"! ראיתי כמו סרט מול העיניים איך כולם עומדים מרותקים ומקשיבים לשעורי חיזוק בצניעות!! אני מבקש מכולם שתמשיכו לשמוע את זה גם כשאין לכן צרה! כי בזכות ההקשבה שלכן נתתן לי את החיים לרדת בחזרה! אתן לא יודעות כמה זה דבר גדול אצל ה' לשמוע את קו הישועות! מדהים! ממש מציל חיים של אנשים! תמשיכו לשמוע ולהקשיב אפילו שהלימוד הוא לא למען אנשים שאתם מכירים".
מסכמת האמא: "תודה לכל אלה שקיבלו על עצמן קבלות וגם התפילות הרבות לאלו שהתפללו עבורנו ועשו השתדלות גדולה שהביאה את הישועה הגדולה..!!"
ניתן לשמוע את הסיפור כולו בקו הצניעות בשלוחה 4 (הכל מתועד ומצולם).

3. סיפורה המרגש והמדהים של בחורה יקרה שזכתה לישועה גדולה בזכות התחזקות בצניעות (ניתן לשמוע את הסיפור בשלוחה 7 בקו הצניעות והישועות!!):
"הסיפור שקרה לחברה שלי מאוד מרגש, וקיבלתי רשות לספרו. חברתי הייתה אמורה לעבור ניתוח לפני פסח, ניתוח מאוד מסובך ולא פשוט! מצאו לה איזשהו גידול, צ'יסטה, ברמה מסכנת חיים. היא התייעצה עם הרב פירר שאמר לה, שחלון ההזדמנות היחיד זה בתאריך שיוצא ממש סמוך לפסח. ידוע כמובן שזה זמן מאוד בעייתי ולחוץ… היא הלכה לרבנית קולדצקי וקיבלה את ברכתה. היא התכוננה לימים אלה ושמרה על עצמה מפני הידבקות בנגיף. זה היה כרוך בשמירה מאוד רצינית ולא פשוטה. בנוסף, קרה להם לאחרונה משהו מאוד מצער במשפחה, כך שזה באמת הדבר האחרון שהם היו צריכים עכשיו….
הגיע הזמן והיא הלכה לביקורת יומיים לפני הניתוח. הרופא, שלא ראה אותה קודם לכן, בדק אותה והסתכל ולפתע הצהיר ואמר: "אני הייתי מוותר על הניתוח! אני לא רואה בכך צורך! ויותר מזה – יכול להיות שהניתוח יגרום לסכנה גדולה יותר". היא העבירה את הדברים לרבנית קולדצקי, שבירכה אותה ואמרה, שתקבל על עצמה משהו בצניעות. היא הסתכלה על הפאה שלה הארוכה שהגיעה עד למותן, ואמרה לה לקצר אותה, ובזכות זה היא תראה ישועות גדולות מאוד ושתעשה מה שאמר לה הרופא. ואכן כך עשתה. היא הלכה לקצר את הפאה למרות שזה היה בשבילה מאוד משמעותי ולא פשוט!! וב"ה בשורות טובות הניתוח בוטל!! מה שהיה מאוד מדהים ומאוד מרגש, זה שהיא קיצרה את הפאה, והקב"ה קיצר לה את כל התהליך וביטל את הניתוח!! ברוך ה' הקערה התהפכה על פיה והיא מאושרת!!! כל הצער ועוגמת הנפש הפכו לשמחה גדולה!! מדהים לראות עד כמה הקב"ה אוהב את הצניעות ועד כמה זה חשוב לו!!!"

4. לפניכן סיפורם המצמרר והמפליא של זוג, על ישועה עצומה ו"תחיית המתים" בזכות התחזקות בצניעות:
"אנחנו גרים במודיעין עלית. ב"ה בשעה טובה נולד לנו בן. לאחר שבועיים מהלידה, בשבת בפרשת תרומה התשפ"א, התינוק לפתע נהיה אפאטי, הזמנו מייד אמבולנס לפי הוראת רב, ובדרך התינוק איבד את ההכרה!!! בוצעו בו הרבה ניסיונות החייאה!!! הגענו לביה"ח תל השומר וגם שם עשו החייאה במשך 20 דקות עד שחזר הדופק. התברר שלתינוק יש שני מומים בלב!! והוא יהיה צריך לעבור ניתוח מסובך וכפול שלוקח חצי יום על מנת שייתן לו סיכוי לחיות כמו אדם רגיל. מספר אבי התינוק: "אני נמצא כרגע בטיפול נמרץ ליד התינוק וקשה לתאר שפצפון כזה מחובר ליותר מ-22 מכונות וכל רגע מצפצף משהו אחר ואני רואה אותו סובל ומתייסר… 😢 הוא לא נשם באופן עצמאי מגיל יום, ועכשיו בבית החולים הוא מחובר למכשירים שונים… בצוואר יש לו חיבור לעורק הראשי שמתפצל לשלושה חיבורים – אחד מהחיבורים מתפצל לעוד שישה חיבורים כדי להזרים לו חומרים מסוימים לגוף. שמעתי מאשתי שיש הרבה מאוד ישועות סביב "קו הצניעות!" נושא הצניעות מאוד חביב וחשוב לפני הקב"ה. וידענו שמכאן תצמח ישועה גדולה!! צרפנו לקו הצניעות הרבה מאוד נשים. ביקשנו מנשים שיתחזקו ושכל אחת תכוון ותקבל קבלה שקשורה לאיבר מסוים בגוף התינוק: חלק על הראש, חלק על הצוואר, חלק על הלב, חלק על הריאות וכו'..
ומה קרה אחרי…???
התינוק עבר ניתוח לב פתוח – ניתוח מאוד מורכב ומסובך בהצלחה מרובה מעל הטבע, ממש נס!
ועכשיו אנחנו בבית! התינוק יצא מכלל סכנה – אוכל, שותה, ישן, בוכה.. והרופאה לפני ששחררה אותנו שאלה: "מה אתם מרגישים עם כל מה שעברתם?" אמרנו לה שאנחנו מרגישים "תחיית המתים". היא רופאה לא דתיה וקונבנציונאלית לחלוטין והיא חשבה שניה ואמרה: "כן! אתם עברתם תחיית המתים!"
מבחינתנו תחיית המתים זה אתן הנשים שהצטרפתן לקו הצניעות!!!
אי אפשר להבין מהו הכוח הגדול של הצניעות שיצר כזו מהפכה!
והקב"ה עשה איתנו חסד והכל בזכות החיזוקים בצניעות!".

5. "לקחתי פטיש ושברתי את המחשב!!"
"אני מאזינה קבועה של קו הצניעות. בני היה בישיבה ורצה שנקנה לו מחשב נייד. אני התנגדתי, אך הוא אמר: "אמא, אין לנו אינטרנט, המחשב לא יקלוט כלום!!" הייתי במלחמה אין סופית איתו אך לבסוף הוא קנה. יום אחד הסתבר שבזמן שישנתי התאספו כל הילדים וקלטו אינטרנט מהשכנים. בעלי אמר לי: "זו אחריות שלך! זה לא בסדר שהילדים שלך רואים אינטרנט!" עניתי: "מה זה קשור אליי"? והוא אמר: "זה קשור אליך"! "טוב", אמרתי, "אם זה קשור אלי אין בעיה!"
למחרת קראתי לכל הילדים. אמרתי לילד תביא פטיש!! "למה"?? שאל. עניתי לו: "בוא נעשה מבצע!!" לקחתי את הפטיש ושברתי את המחשב נייד! ואמרתי: "זה לא מעניין אותי! אני לא רוצה להרגיז את הקב"ה. לא רוצה להכשיל את הילדים!! אם זה תלוי בי אני
שוברת את המחשב!" שברתי את המחשב עם פטיש לרסיסים וחלק מהילדים צחקו וחלק כעסו תוך כדי השבירה. לקחתי שקית של פח זבל וזרקנו לפח. והנה באותו רגע התקשרה אליי אישה שאני מכירה ואמרה לי: "תעשי קניה ב700 שקל, אתן לך כרטיס ישראכרט". שאלתי אותה: "מה קרה??" והיא ענתה: "אל תשאלי שאלות לכי תעשי קניה!" אמרתי לבעלי, בוא נלך לעשות קניה! חזרנו הביתה ותוך כדי שאני מסדרת את הדברים האשה מתקשרת אליי שוב! ואומרת: לכי תעשי קניה בעוד 700 שקל! שאלתי: "למה? חלמת עליי חלום?" ענתה: לא! לכי תעשי קניה בעוד 700 שקל! "את רצינית??" שאלתי, ענתה: כן!!!
אין מה להגיד, זה התאים לי מאוד! חזרנו הביתה התקשרתי להודות לאשה ושאלתי אותה: מה הביא אותך לתת לי את הכסף לקניות? ואז היא סיפרה: "אני עובדת בהייטק. יש לי משכורת גבוהה מאוד! ביקשתי מהקב"ה שייתן לי סיעתא דשמיא ואדע למי לתת את הכסף של המעשרות. ראיתי אותך מול עיניי מייד! לכן החלטתי לתת לך". ישתבח הבורא, עניתי לה, "ומה עם ה700 שקל השניים" ? והיא ענתה: פניתי לקב"ה וביקשתי סימן אם זה מספיק ושוב ראיתי אותך מול עיניי!!! גם כשניסיתי "להזיז" אותך, לא הצלחתי!! והבנתי שלא ולכן התקשרתי אלייך בשנית. באותו רגע עשיתי חשבון נפש ואמרתי לה, את יודעת מה עולה לי במחשבה?? 700+700 זה בדיוק 1400 ש"ח וזה בדיוק המחיר של המחשב שניפצתי!! מסרתי נפש לקב"ה ושברתי את המחשב. ישתבח שמו! שהילדים לא ייכשלו ולא אבוא לידי חטא!! מסרתי נפש! ואז הקב"ה אמר: את מסרת נפש עליי? הנה, אתן לך 1400 שקל!
מי שמוסרת נפש לקב"ה בעניין הצניעות ולא מכניסה מכשירים טמאים לביתה כדי לא לטמא את נפש הילדים והבעל, ה' עושה
ס"ד בכל! ה' לא עוזב אף אחד! זה ניסיון!! ה' רוצה לראות עד כמה את אוהבת אותו גם כשקשה לך…"
(ר.ד. עפולה)

6. הסיפור שיטריף אתכן! החילוץ הדרמטי מהכפר הערבי!
"אני מאזינה של קו הצניעות. הכרתי בחורה משלנו, שהגיעה למצב בו הכירה בחור ערבי לא עלינו, והתגוררה איתו בכפר ערבי. שיחות רבות שוחחנו, אך היא נשארה בשלה – לא מעוניינת להתחבר עם שום ארגון שיחלץ אותה!!! על אף התעללות ומכות שספגה!!
הייתי מקבלת ממנה שיחות בשעות מאוחרות כשהיא מתלחששת ובוכה שרע לה… אבל אין לה כוח להתחיל חיים אחרים חדשים… כולה כבר מפורקת ושבורה.
באחת השיחות הרגשתי שאני חייבת לעשות משהו. למחרת פניתי לבנות רבות בבקשה להתפלל עליה מעומק הלב – שיהיה בה האומץ לברוח. לאחר תקופה הגיע היום בו היא ברחה יחד עם בנה, אך מבחינתה זה היה בידיעה שתחזור אליו… היא רק תוכיח לו שהיא מסוגלת לברוח, כביכול "תחנך" אותו, תנוח קצת סוף שבוע מהחיים הקשים, ותחזור אליו. היא הגיעה אלינו בשיתוף ארגון ידוע, אך כשנפגשו איתה לשיחה, אמרו שהיא אינה בשלה לעזיבה אמיתית! היא עדיין מחוברת אליו על אף הסבל והמכות שחטפה. הבנתי שרק נס יכול לגרום לה להישאר לצמיתות בארץ. החלטתי לקבל על עצמי לזכותה להקפיד מאד על פתח הצוואר, לא משנה באיזה בגד, לתקופה ארוכה. ההתמודדות הייתה יומיומית ולא פשוטה. בהתחלה אני זוכרת כמה פעמים שיצאתי לרוקן אשפה, ומיד חזרתי הביתה עם שקית האשפה, כי שמתי לב שהפתח הצוואר לא מספיק
סגור, או פעם אחרת שבאמצע הרחוב שמתי לב ששכחתי לסגור כראוי, התפללתי לה' שיעזור לי – ושניה לאחר התפילה, הכנסתי ידי לכיס העגלה, ומצאתי סיכת ביטחון (כשלא היה מציאותי שתהיה שם בכלל). היו לי התמודדויות של מסירות נפש ממש, שבמקביל אליהן ראיתי התקדמות נפשית מצד הבחורה והתקדמות שלה ברצון להישאר בארץ. אח"כ החלטתי גם בבית להקפיד לסגור את פתח הצוואר היטב כדי למנוע תקלות גם בבית. אני זוכרת גם אירוע שהיה לנו, בו לבשנו "סט" שמלות, שסתם כך "סט" זו בעיה גדולה, כי מתפשרים על דוגמאות פחות צנועות רק בגלל ה"סט" האומלל… אנחנו מצאנו בגד צנוע בחנות, וקנינו אותו כפול, הבעיה הייתה שלאחר שלבשתי אותו, כמה דקות לפני היציאה לאירוע, אני רואה שפתח הצוואר מאחורה לא סגור מספיק כפי שקבלתי על עצמי. מייד התאמצתי ליצור סגירה על אף שזה היה קשה ומביך, והוספתי בדמעות תפילה שכשם שאני מתאמצת לסגור גבולות הצוואר כך ה' הרחמן ייתן בליבה להיות סגורה איתנו בגבולות הארץ.
וכך המשכתי יומיום להילחם על הגבולות – לזכותה… והנה יום בהיר אחד, הלא יאומן קרה…
אפילו הארגון הביע פליאה, שכן זה היה היפך הטבע! היא תמיד הביעה רצון עז לחזור וחוסר יכולת להתחיל מחדש… אך יום ועוד יום, חודש ועוד חודש, והנה ב"ה הסכימה ליצור קשר אמיתי טיפולי עם הארגון שנתן לה כלים להתמודד וסייע לה בכל, והתחילה חיים חדשים בחסד ה'!! היום היא מסתכלת אחורה ולא מאמינה… היא התבטאה ואמרה: "באיזה גועל חייתי… תודה לאלוקים שהציל אותי משם ושלח לי שליחים
טובים ולא עוזב אותי לרגע!!!". וכל מילה נוספת – מיותרת…
ומה המסקנה? זה מוכיח לכולם שמסירות נפש יום יומית של צניעות שעשתה החברה למענה הצילה אותה מאבדון ניצחי וסבל נוראי מהכפר הערבי!!!
(ג.ע. רחובות)

7. שאינו יודע לקרוא…
"במשפחה אחת שכל ילדיה מוצלחים ב"ה, ילד אחד לא ידע לקרוא גם כשהגיע כבר לגיל 9, למרות הניסיונות הרבים והפניות למכוני קריאה ולמומחים. המשפחה אף פנתה למומחה מיוחד שדרש בשכרו 13,000 ₪, אך שוב ללא הועיל. ההורים היו שבורים ורצוצים. באחד הימים, מישהו יעץ להם שמכיוון שכתוב בזוהר הקדוש ש"צניעות האם יכולה להועיל לצאצאיה", כדאי שהאם תתחזק בכך. למרות שהאם הייתה בטוחה שבגדיה כשרים, היא ארזה את כל בגדיה ושלחה אותם לרבנית גדולה המומחית בנושא הצניעות. הרבנית בדקה את הבגדים והחזירה לה רק שקית אחת. בכל שאר הבגדים היו בעיות של שקיפות, היצמדות, משיכת עין וכדומה. האם התחילה ללבוש רק בגדים כשרים, ולגודל הפלא, ללא כל השתדלות טבעית נוספת, הילד החל לקרוא כאחד הילדים!"




Web Analytics