=========================================
❤️❤️❤️חכמינו זכרונם לברכה אומרים❤️❤️❤️
בזכות נשים צדקניות נגאלנו אבותינו ובזכותן עתידין להגאל
נשים יקרות. הגאולה של עם ישראל תלויה בכן!!!

=========================================


❤️❤️ 8 ניסים שקרו לנשים בזכות שהתחזקו בצניעות – חלק א – חובה!!! ❤️❤️

❤️❤️חיזוק בצניעות מגדולי ישראל – חלק א – חובה!!!❤️❤️

❤️❤️חיזוק בצניעות מגדולי ישראל – חלק ב – חובה!!!❤️❤️

בקו הצניעות יש כל יום סיפורים על ניסים שקרו לנשים בזכות שהתחזקו בצניעות!!! כך ספרה לי אחת המנהלות של הקו

❤️❤️❤️בבקשה לשתף לזיכוי הרבים.
זיכוי הרבים היא מהמצוות הגדולות ביותר שיש,
שהשכר עליה הוא עצום!!!

סיפורי ישועות מקו הצניעות


בתגובות למטה יש ישועות נוספות שקרו לנשים בזכות שהתחזקו בצניעות
או בזכות שהאזינו לקו הצניעות חובה!!!

1. מדובר על תינוק בן חודש ימים בלבד, אשר הרופאים הודיעו למשפחה כי יש לו בעיה רפואית והוא צריך לעבור ניתוח קריטי מאוד, ניתוח שאפשר לעבור אותו רק בגיל 5 חודשים!! ההורים היו בצער רב ולא ידעו את נפשם. האם הצהירה בפני הרב שהיא תעשה הכל על מנת שהניתוח יבוטל! אמר לה הרב לקבל קבלה בצניעות ולשמוע את קו הצניעות, ובנוסף שיקבלו על עצמם לפרסם בין המקורבים את קו הישועות, ומובטח להם נס מעל הטבע!! במשך חמישה חודשים האזינה האם יום-יום ברציפות לקו הצניעות!! היא הפיצה את הקו לעובדות בעבודה ולכל משפחתה. לאחר 5 חודשים הייתה ביקורת בבית החולים. נכנסים לרופא. הרופא מבצע בדיקה וצילום ונשאר בתדהמה גדולה!!! איך ייתכן שפתאום הבעיה נעלמה?? אצל איזה רופא הייתם??? הוא שואל. באיזה בית חולים הייתם בטיפול?? והם ענו את התשובה: "היינו בקו הישועות!! קרה לנו נס מעל הטבע כנגד כל הסיכויים והתחזיות של הרופאים!! כל המחלה הקשה של התינוק נעלמה כאילו כלל לא הייתה!! זה הכל בזכות השמיעה לכל הרבנים שאמרו לנו לקבל קבלות בצניעות שזה הצינור לישועות לכל הבעיות והצרות!

2. זהו סיפור מצמרר מהו כוחה של צניעות. מדובר על ילד בן שנתיים שסובל מקוצר נשימה במיוחד בלילות, דבר שגורם לו לאי נוחות והפרעה בשינה. עקב כך, הלכו ההורים לרופא מומחה לאף-אוזן-גרון, ולאחר בדיקות מקיפות וצילום בקנה הנשימה, התגלה אצל הילד שקד גדול בקנה הנשימה שמותיר חלל מזערי לנשימה – לאוויר שיעבור. בעקבות כך הוחלט שהילד צריך לעבור ניתוח בבית החולים בהרדמה מלאה. וכמו בכל ניתוח – תמיד יש סיכונים, והסיכון פה הוא שבעת הסרת השקד קנה הנשימה והגרון ייפגעו אצל הילד וזה עלול להביא למוות חס ושלום!! נקבע תור לניתוח בעוד חודש ימים. הזוג פנה אל הרב להתייעצות: כיצד ניתן לבטל את הניתוח ולזכות לנס מעל הטבע?? והרב השיב: לפרסם את קו הצניעות בעיתון המקומי ובקרב הציבור. הזוג עשה זאת במשך חודש ימים עד למועד הניתוח, והגיע יום הניתוח. נכנסים לרופא לביקורת, כאשר לפני הניתוח הרופא עושה מספר בדיקות וצילומים. והנה תדהמה גדולה בכל המחלקה!! לאן השקד נעלם??? הייתכן שהשקד הוסר מעצמו??? שואל פרופסור המחלקה. להורים האלה קרה נס מעל הטבע!! פשוט נס מעל הטבע!! ההורים יודעים בדיוק כיצד השקד נעלם!! זוהי כוחה של הצניעות! ע"י קו הצניעות שהוא קו הישועות לכל הבעיות והצרות!!

3. ברוך השם זכינו לישועות גדולות בזכות מצוות הצניעות שזוהי מעלה גדולה ונשגבת!!
לפני כ-4 חודשים אחי היה חולה בקורונה ואושפז בבית חולים בגלל דלקת בריאה שמאלית. גם לאימי היה קוצר והיא לא הרגישה טוב. החלטתי לקבל על עצמי קבלה בצניעות, ללכת פעמיים בשבוע בלי נדר בחצאיות ארוכות או שמלה ארוכה. כבר ביום למחרת הקבלה אחי התחיל להרגיש יותר טוב וב"ה בורא עולם הפך עליו את מידת הדין לרחמים והוא השתחרר מבית החולים והבריא! וגם אימי ברוך השם הבריאה מהקורונה! באותו זמן ייחלתי גם אני לישועה… שאזכה בעז"ה להיפקד בזרע קודש של קיימא, לאחר שאני נשואה כבר 6 שנים ללא ילדים. ותאמינו או לא… זכינו לנס!!! אני שחיכיתי 6 שנים לילדים נפקדתי בחסדי שמיים לאחר חודש בלבד! טבעי לגמרי וללא טיפולים כפי שכבר רציתי לעשות!!! אני עשיתי משהו שאני לא חייבת לעשות, וגם בורא עולם עשה בעבורי חסד חינם… אני אסירת תודה למלך העולם שמנהל את כל העולמות והכל בחסדיו המרובים!!! אין עוד מלבדו!

4. בשבוע שעבר הבת שלי בת 8 באה ואמרה לי שהיא מרגישה ג'ולה כמו כדור בצד של הלסת. אני ממש נלחצתי כי יש לנו היסטוריה במשפחה… ממש נכנסתי לחרדות! ניסיתי לקבוע תורים לרופא, אבל בגלל הקורונה אמרו לי רק בעוד שבוע… אמרתי לבעלי אין מצב שאני נשארת ככה שבוע וממש התחלתי לבכות! פתאום חשבתי על ההלכות שאני לומדת בקו הצניעות ובאותו יום ההלכה הייתה על גרביים 40 דנייר… אמרתי לעצמי אין מצב שאני מקבלת דבר כזה. אני הולכת רק 15 דנייר! (היופי והחיצוניות זה דבר מאוד חשוב אצלי) ואז אמרתי אבל אני כל כך בלחץ מהילדה שלי וזה פשוט סימן מה'… ואמרתי: ה' אתה יודע כמה זה קשה לי אבל אני אעשה את זה ואתה תעשה בשבילי…
בבוקר התקשרה המזכירה ואמרה שיש תור פנוי ואפשר לבוא… הרופא בדק את הג'ולה ואמר שהוא מעדיף שרופא אף אוזן גרון יראה את זה… ממש בדרך נס קיבלו אותנו באותו יום.
והבת שלי באה להראות לרופא את הג'ולה אבל אין!!! מחפשים מחפשים והג'ולה נעלמה.!!!
עשינו צילום וראו שברוך ה' זו הייתה דלקת שעברה!! אני בטוחה שה" עשה לי נס כ"כ גדול על משהו שכל כך קשה לי אבל בעזרת ה' אני אעמוד בזה. תודה רבה לקו הצניעות על הזכות שאני שומעת כל יום ההלכות. ותודה לה' הטוב!

5. תודה על קו הצניעות שמזכה אותי ועוד נשים רבות, כן ירבו. הנה הסיפור המרגש שלי. הייתי צריכה לעבור ניתוח בהרדמה כללית בשל עקירת שן כירורגית שנוצר באיזור נמק. ב"ה התחזקתי בצניעות ואני מקפידה שהפאה לא תכסה את המצח, מקפידה על אורך החצאית. לא יושבת בשיכול רגליים, מקנה הרגל לעצמי לזכור לא לדבר עם גברים רק במקרי הצורך, לא לדרוש בשלומם ועוד. והנה ב"ה זכיתי לנס גדול והניתוח בוטל!! תודה!! תבורכו מפי עליון!"

6. קוראים לי רונית. הלכתי לרופאת נשים לעשות בדיקה שגרתית. הרופאה אמרה לי שהמון זמן לא עשיתי בדיקת פאפס – זו בדיקה לגילוי מוקדם של המחלה. ביצעתי את הבדיקה והבדיקה יצאה חיובית עם תוצאה של המחלה הארורה שתוקפת!! אצלי, לשמחתי הרבה, היא עדיין לא התעוררה אבל אני חייבת להיות במעקב תמידי כל חיי!! בנוסף לכך, עשיתי בדיקה חשובה ביותר לדעת שזה לא התפתח לטרום סרטני. חזרתי בתשובה לפני 25 שנה. תחילת הדרך היתה כולה אורות וצניעות כיאה לבת מלך, אך עם השנים חדרה המודה גם אלינו, ואני התחלתי לקצר את החצאיות, ללבוש צמוד וכדומה. כבר כמה חודשים טובים שאני חושבת על צניעות של בת מלך ולכן עשיתי מעשה! נסעתי שלוש שעות לחנות בחולון וקניתי חצאית ארוכה ורחבה, חולצות עם צווארון ושאל. חודש שלם החצאית בארון, חודש שלם!!! היום החלטתי ללבוש אותה! התפללתי להשם שאני יאהב את הצניעות כי אני רוצה לעשות לאבא שבשמיים נחת. אף רופא בעולם לא מתקשר לבשר בשורות טובות תמיד רעות, אך להפתעתי ולשמחתי, בשעה 8:40 אני מקבלת שיחת טלפון מהרופא שמבשר לי שהכל נעלםםםם נעלםםם!! אתן שומעות?? נעלםםםםםם.
ברגע שהחלטתי לשים חצאית לפי ההלכה ולשמח את השם, הוא החליט לשמח אותי בחזרה! "הודו לשם כי טוב כי לעולם חסדו!" תודה רבה לך אבא שבשמיים! כמה טוב אתה אלינו שתמיד נזכה לשמח אותך!"

7. התחלתי לקחת על עצמי צניעות ב"ה לפני שנה בערך. התחלתי עם חצאיות, אח"כ כיסוי ראש ב"ה. הייתה לי בעיה גדולה עם הרגליים. אני סובלת מחום, ובכל עונות השנה הייתי שמה רק כפכפים. כבר כמה שנים אני סובלת מפטריה עקשנית בציפורן של הרגל. שנים אני מנסה לטפל בה ושום דבר לא הולך!! למרות זאת, לפני חצי שנה החלטתי שאני לוקחת על עצמי ללבוש גרביון. כידוע, הפטריה צריכה להתאוורר, וברגע שהיא סגורה עם גרביון ונעל סגורה, המצב יכול לגרום להחמרה! אבל לי…. קרה הבלתי יאומן! לפני כמה חודשים הבחנתי שהפיטרייה נעלמה כלא הייתה!! אין ספק שעצם הקבלה של הגרביון גרמה להבראה קיצונית בציפורן!!
על זה נאמר, אין עוד מלבדו! כל דבר שאנחנו עושות בשביל אבא, הוא מביא לנו יותר, ובעיקר בבריאות, שבלעדיה, אין שום דבר

8. מספרת מאזינה מניו-יורק: "התחלתי לאחרונה להקשיב לסיפורי הישועות, ואני פשוט מתחילה להרגיש שקורים לי ניסים! בהתחלה לא קישרתי. לא ידעתי אם אני מדמיינת או שזה מציאות. לא חשבתי שזה באמת עובד כל כך מהר, ושגם אני אהיה חלק מהסיפורים האלה. אז קודם כל הרגשתי שאני הרבה יותר שמחה, הרבה יותר רגועה, ומרגישה מחוברת יותר לבורא עולם. חוץ מהעניין של הצניעות – זה מחזק באמונה וביראת שמיים. לא ממש קיבלתי על עצמי קבלה ספציפית אבל הרגשתי שאני נזהרת יותר בצניעות בבית, כי ההאזנה לסיפורים האלה מכניסה בי אווירה של צניעות וקדושה ואני מרגישה שאני צריכה להצטנע יותר מול בורא עולם שנמצא בכל מקום. אז חוץ מהשמחה, הרוגע, האמונה, הצניעות וקרבת השם, שהם בעצם המתנות הכי גדולות שכמובן משפיעות על השלום בית והחינוך, קרו לי גם כמה ניסים.
קודם כל היה מאוד קשה לי בזמן האחרון עם התינוק וגם להסתדר עם עבודות הבית. פתאום כשהתחלתי עם סיפורי הישועות הוא פשוט הסתדר ושיחק יפה ואני הספקתי המון ב"ה. נס אמיתי שחזר על עצמו יום אחר יום ללא הסבר גשמי. עוד נס שקרה לי, שהתעקמה לי הקרסול בערב שבת. הייתי בטוחה שזה יכאב מאוד ולא אוכל לדרוך על הרגל לפחות יום. והמדהים הוא שבדיוק באותו יום החלטתי שאזהר יותר עם גרביים גם כשאף אחד לא נמצא בבית! ובנוסף החלטתי לקבל על עצמי בלי נדר להקשיב לעוד סיפורים, אפילו שאני ממש עסוקה. והנה פתאום הכאב פשוט עבר לגמרי ללא הסבר! ובלי שנותר זכר! נעשה לי נס שאינו טבעי בכלל! הרגשתי שאני בסוג של חלום. ימות המשיח או משהו. אני מאוד מציעה לכן, בבקשה תנסו! לא חשבתי שניסים כאלה יכולים לקרות לי. והנה קרה!
הודו להשם כי טוב, כי לעולם חסדו! תודה לכולן! אתן פשוט מביאות את הגאולה"!

9. לפני מספר חודשים, אחת מהחברות בשכונה חלתה במחלה הנוראה בראשה, לא עלינו! באותו שבוע קיבלו עליהם כל החברות לשמוע את קו הישועות וקיבלנו המון קבלות לרפואתה השלימה. המצב היה כל כך קשה עד שהרופאים אפילו העיזו להקציב זמן. בינתיים היא קיבלה טיפולים כימותרפיים עד שהרגישה שלא יכולה לעמוד בזה והפסיקה את הטיפולים… היא עברה לרפואה טבעונית למרות שהרופאים הזהירו אותה שהיא משחקת עם החיים שלה. השבוע הסתכלתי בהודעות, ואני רואה שאותה חברה העלתה סטטוס שבו רואים שהיא מסריטה את הפרופסור עם המחשב שמראה את התוצאות של ה-M.R.I ואומר: "אנחנו לא רואים שמשהו מתפשט!! אלא הכל הולך ונעלם!! הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו!

10. ברצוני לספר את הנס הגדול שעשה לי השם יתברך. בעקבות חולי שהיה אצל בעלי לפני כ-4 שנים, הוא החל לעשן את הגראס הרפואי. אני כמובן התנגדתי לזה בכל תוקף אבל שום דבר לא עזר. לאט לאט זה הלך והחמיר והפך לשימוש יומיומי התמכרותי! ניסיתי הכל כדי להניע אותו מזה וכלום לא הצליח. בסופו של דבר הבנתי שחייבים פה ממש נס מעל הטבע כדי שהוא יעזוב את זה!! הצטרפתי לקו הישועות וקיבלתי על כצמי כמה קבלות. אחד מהם היה להשתדל לא לשים בושם כשאני יוצאת החוצה, וכנגד זה אזכה לא להריח את הריח שאני כל כך שונאת בבית שלי! ואכן הישועה לא איחרה לבוא..!! השם עשה לי מידה כנגד מידה! כמו שאני הפסקתי עם ריח שעלול להחטיא אנשים, כך השם הוציא את הסם הממכר הזה מבעלי ומהבית! אז תודה לך השםםם אין עוד מלבדך!!




hit counter